24 Ocak 2014 Cuma

Kızımın Perde Süsü

Kızımın odasını yavaş yavaş artık yapıyoruz :) İlk sırada odanın boyanması var aslında ilk başta duvar kağıdı düşündüm fakat sonradan fikrimi bebek pembesi boya üstüne sim vernik olarak değiştirdik.
Resimdeki duvarın bebek pembesi rengi olanı :)



Ama tezcanlı ben duramadım perde için kumaşçıları gezdim. Pembe beyaz renklerde bir kumaş beğendim. Perdecime onu diktirdim tabiki daha duvarımı boyatamadığım için perdeyide asamadık :)
Seçtiğim kumaş pembe üzeri beyaz puantiyeli :)



Sonra bu perdeyi duvara tutturmak için birde beyaz kumaş aldım onuda perdecimiz bant şeklinde yaptı duvara kenarlardan bağlamak için. Düşündüm bu perdenin üzerinde beyaz bant biraz sade olacak hemen aldığım kumaştan aldım ve kızmın perdelerine ffiyonk yapmaya karar verdim tamda beyaz bant bölümüne sabit bir şekilde dikilebilecek gibi.

Şimdi fiyonku nasıl yaptım bakalım:))









Ortası çok boş olunca incilerle süsledimm :))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder